top of page
  • Want to learn more about MAI KANATA?
    Founded in 2020, Mai Kanata challenged the standards of premium fine goods. You may learn more about the brand on our web page entitled OUR ROOTS. We strive to be a proud Canadian premium fine goods brand that elevates the meaning of quality and value in artistically designed products. --- Fondée en 2020, Mai Kanata a défié les normes des produits de qualité supérieure. Vous pouvez en savoir plus sur la marque sur notre page Web intitulée OUR ROOTS. Nous nous efforçons d'être une fière marque canadienne de produits de qualité supérieure qui rehausse le sens de la qualité et de la valeur dans les produits conçus de manière artistique.
  • When can I expect my experience package to arrive?
    Depends...... Ideally, we want it to arrive to you as fast as humanly and safely as possible. It is our top priority to ensure every product is packaged well and your order is fullfilled with great urgency. External factors beyond our control may affect your delivery times. Please refer our shipping policy guide for more informaiton on delivery time estimates. Shipment Method Estimated Delivery Time Standard Shipping 7-10 business days​* Expedited Premium Services 4-7 business days​* Priority First Express Premium Services 2-5 business days​* Corporate Orders Will Be Expedited Separate From This Schedule *Orders sent to rural destinations in Canada, the territories, and Maritime provinces may be subjected to delivery delays. Delivery delays can occasionally occur that are beyond the control of MAI KANATA. --- Cela dépend ...... Idéalement, nous voulons qu'il vous parvienne le plus rapidement possible et en toute sécurité. Notre priorité absolue est de nous assurer que chaque produit est bien emballé et que votre commande est remplie de toute urgence. Des facteurs externes indépendants de notre volonté peuvent affecter vos délais de livraison. Veuillez consulter notre guide de politique d'expédition pour plus d'informations sur les délais de livraison estimés. Méthode d'expédition Délai de livraison estimé Expédition standard 7 à 10 jours ouvrables * Services Premium accélérés 4-7 jours ouvrables * Priority First Express Premium Services 2-5 jours ouvrables * Les commandes d'entreprise seront expédiées séparément de ce calendrier * Les commandes envoyées vers des destinations rurales au Canada, dans les territoires et dans les provinces maritimes peuvent subir des retards de livraison. Des retards de livraison peuvent parfois survenir qui sont indépendants de la volonté de MAI KANATA.
  • I have questions/special request pertaning to my order, who do I contact?"
    Our Client Care Concierge team will be able to assist you with your questions and/or special requests.Please forward your inquires/requests to concierge@maikanata.ca --- Notre équipe de conciergerie du service à la clientèle sera en mesure de vous aider avec vos questions et / ou demandes spéciales.Veuillez transmettre vos demandes de renseignements à concierge@maikanata.ca
  • Products missing and/or damanged?
    If you have received your expereince package with missing item(s), please contact MAI KANATA's Client Concierge Team at concierge@maikanata.ca If you have received your parcel damanged, please retain all items, and contact the courrier to file a claim directly. --- Si vous avez reçu votre colis expereince avec des articles manquants, veuillez contacter l'équipe de conciergerie client de MAI KANATA à concierge@maikanata.ca Si vous avez reçu votre colis endommagé, veuillez conserver tous les articles, et contacter le courrier pour déposer une réclamation directement.
  • What was the inspiration behind MAI KANATA product designs?
    At MAI KANATA, we pride ourselves to be a proud Canadian company. Our designs strive to bring our valued patrons quality fine goods inspired by our Canadian heritage. To learn more about our designs, please visit our web pages entitled CANADIAN SPIRITED DNA and MAI KANATA DESIGN PILLARS.
  • What are the pyramid tea bags made from?
    Our premium organic teas are presented in biodegradable and compostable pyramid tea bags. Each tea bag is made from the newest PLA material sourced from natural renewable plant-based fibers such as corn fibers and casava root. Our tea bags are BPA-Free and are naturally gluten-free. --- Nos thés bio premium sont présentés dans des sachets pyramidaux biodégradables et compostables. Chaque sachet de thé est fabriqué à partir du dernier matériau PLA provenant de fibres végétales renouvelables naturelles telles que les fibres de maïs et la racine de casava. Nos sachets de thé sont sans BPA et naturellement sans gluten.
  • I want to feature your products on media publications, who do I contact?"
    We welcome media relation inquires. Please reach out via our social media pages. --- Nous accueillons les demandes de relations avec les médias. Veuillez nous contacter via nos pages de médias sociaux.
  • I want to be a distributor of MAI KANATA products, who do I contact?"
    We welcome local distributors and retailers of our MAI KANATA products. Please contact our Client Care Concierge Team at concierge@maikanata.ca and one of our associates will be pleased to assist you.
  • Are there currently any available positions?
    The Mai Kanata Team is continuiously growing and we are always looking for talented individuals to join our divese team. We have a vast network of contracted associates from all across Canada and around the world. While we are not always hiring, we have a wide range of positions from multilingual client experience associates to marketing leaders. If you are looking to be part of the Mai Kanata team, please send us your resume/CV and a cover letter to our Client Experience Director at careteam@maikanata.ca and we will get in touch if we have available positions. Please follow us on social media on LinkedIn and Facebook to learn more about openings and vacancies. --- L'équipe Mai Kanata ne cesse de croître et nous sommes toujours à la recherche d'individus talentueux pour rejoindre notre équipe divese. Nous avons un vaste réseau d'associés sous contrat de partout au Canada et dans le monde. Bien que nous n'embauchions pas toujours, nous avons un large éventail de postes allant des associés multilingues à l'expérience client aux leaders du marketing. Si vous souhaitez faire partie de l'équipe de Mai Kanata, veuillez nous envoyer votre curriculum vitae / CV et une lettre de présentation à notre directeur de l'expérience client à careteam@maikanata.ca et nous vous contacterons si nous avons des postes disponibles. Veuillez nous suivre sur les réseaux sociaux sur LinkedIn et Facebook pour en savoir plus sur les offres et les postes vacants.
  • Do you offer free Canada-wide free shipping?
    All orders over CAD$125 before taxes qualify for free Canada-wide standard shipping. We occationally offer promotions on free shipping. Follow our social media pages for these special occations. --- Toutes les commandes de plus de 125$ CAD avant taxes sont admissibles à la livraison standard gratuite partout au Canada. Nous proposons occasionnellement des promotions sur la livraison gratuite. Suivez nos pages de médias sociaux pour ces occasions spéciales.
  • Does your products expire?
    Certain products have naturally occuring expiration dates. However, these will be marked on the packaging of the specific product(s). At MAI KANATA, we strive to offer the freshest and highest quality product as possible. Each of our products are designed and manufactured with great care in bringing you a great quality experience. If you have any concerns regarding any of our products, please contact our Client Care Team at careteam@maikanata.ca --- Certains produits ont des dates d'expiration naturelles. Cependant, ceux-ci seront marqués sur l'emballage du (des) produit (s) spécifique (s). Chez MAI KANATA, nous nous efforçons d'offrir le produit le plus frais et de la plus haute qualité possible. Chacun de nos produits est conçu et fabriqué avec le plus grand soin pour vous offrir une expérience de grande qualité. Si vous avez des préoccupations concernant l'un de nos produits, veuillez contacter notre équipe du service à la clientèle à careteam@maikanata.ca
  • How do I request that my favourite Frangrance be brought back?
    Your opinion matters to us at MAI KANATA. If you do not see the fragrance you are looking for on our website, please let us know which Frangrance you would like to see back on our website by sending an email to our Client Care Team at careteam@maikanata.ca --- Votre avis nous intéresse chez MAI KANATA. Si vous ne voyez pas le parfum que vous recherchez sur notre site Web, veuillez nous indiquer le parfum que vous aimeriez revoir sur notre site Web en envoyant un courriel à notre équipe de service à la clientèle à careteam@maikanata.ca
bottom of page